„Tőlünk függ, megtanuljuk-e az új szabályokat vagy
a régi módon csináljuk tovább és a legjobb játékossá
válunk egy olyan játékban, amelyet többé már nem játszanak.”
Larry Wilson
A technológia fejlődése szükségessé teszi az értékesítési módszerek folyamatos fejlesztését . Bár sokan szeretnék, a multik és a kínaiak biztosan nem mennek haza és a hipermarketek sem zárnak be. Jobban teszed, ha nem követed azokat a kiskereskedő társaidat, akik egy nem létező állapotot keresnek. A régi viszonyok már soha nem térnek vissza.
Az internetet nem lehet meg nem történtté tenni, a plázákat nem lehet betiltani, az új technikák továbbra is uralkodók lesznek, és a legyilkolt üzletágak sem születnek újjá. Megjelenésekor óriási piaci sikert ért el a kazettás magnó, a walkman, a videomagnó, de ma már senkinek nem lehet őket eladni. Emlékszem, amikor az optikáim még fotó-optikák voltak. Átéltem, hogy a fotózásból származó komoly jövedelmem a digitális technika térhódításával a nullára olvadt!
Az újonnan született versenytársak holnap és holnapután is ott fognak lihegni a nyakadban, és az az óriási változás, ami az elmúlt években bekövetkezett, csak egyre gyorsabban fog további fejleményeket hozni.
Nem reménykedni kell tehát, tétlenül várni a régi szép idők újbóli beköszöntét, hanem cselekedni.
Fel kell ismerni, hogy az üzleti folyamatnak két vége van, a beszerzés és az eladás, és ha nem tudod az eladási áraidat emelni, csökkenteni kell a beszerzési árakat.
A hogyant ebben a könyvben megtalálod.